Friday, June 1, 2012

My BeloVed GF

 Nurul Farhaiza Binti Mohd Yazid
15 Tahun
Sekolah Menengah Kebangsaan Putrajaya Presint 14(1)

Nak tau tak siapa budak comel ni ? hihi . Ni lha GF saya . Saya panggil dia BOBO . HAHA . cute kan nama tuh mcm orang dia . xD . korang nak tau tak , dia ni baek sgt-2 dgn saya . dia selalu call saya . selalu text saya . bila dpat dgr suara dia yg lembut tuh . dah membuatkan hati saya gembira sekali . hihi . dia orang KL tau . saya suka ckap KL dgn dia . best sgt-2 ckap dgn dia . Auw ~ muehehe . HYE AWK  . tgah baca ey . Sy syg awk . Nak tau knapa saya syg awk ? Awk sporting , baik , caring pasal saya and family saya , jujur , ikhlas menyayangi saya and awk setia dgn saya . awk tak curang dgn saya . mintak-2 tak curang luh . xD . saya suka bergurau dgn dia ni , dia ni seorang yg kelakar . klau tak percaya . try lha call dia . mmg korang gelak habis lha dgn dia . yg tuh lha yg membuat saya syg sgt-2 kat dia . hik h0k . Malu lha pulak >.< . muehehe . Awk , saya nak mintak maaf atas segala kesalahan saya kpd awk . saya tau bnyak dah saya menyakitkan hati awk , tapi awk tetap bersabar dgn perangai saya ni . TERIMA KASIH sbb memahami perasaan saya . terharu tak awk dgr ni ? nak pinjam bahu tak ? HAHA . Haishhh . Mengarut lha awk ni . hihi . Awk . saya janji kat awk . saya takkan curang dgn awk and saya akan selalu berada di samping awk walaupun awk jauh drpd saya . saya tetap akan syg awk walau kita tidak pernah berjumpa . saya selalu berdoa agar kita dpat berjumpa pada suatu hari nanti . Amin . InsyaAllah . 

No comments:

Post a Comment