Wednesday, December 12, 2012

12 / 12 / 12 . Last minutes .

Hye Semua . sekarang dah pukul 11.50 pm . esok dah 13/ 12 / 12 . tak cantik lha . saya tulis malam ni kerana saya ingin buat suprised . betul tak saya eja tu ? O.o . huhu . okay-2 . serious semua . saya tulis blog pada malam ni kerana saya ingin memberitahu tentang perkenalan seseorang perempuan yang saya cinta hingga sekarang . hehe . *malu* . Awk , saya ingat semua yang awak cakap tadi kat saya . saya rindu gila nak OTP dengan awak sampai puku 6 am tuh . hehe . sampai papa saya nak pegi kerja dah . kelakar bukan ? kelakar ke.. O.o . hehe . saya rindu nak dengar suara awak , sedap gila masa awak nyanyi untuk saya . saya nak itu semua balik . boley tak sayang ? hurm . okay lha awk . masa dah nak habis ni . dah pukul 11.55 pm . nanti tak sempat nak post . satu hal lagi . saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat-2 . <3 . I LOVE YOU . 143 . last dri sy . Muahhh :*

No comments:

Post a Comment