Saturday, March 2, 2013

3 / 3 / 13

Nampak tak tarikh atas tuh ? nampak tak ? haha . ape maksud tarikh tuh ? banyak pulak tanda soalnya . hehe . sebenarnya , malam ni birthday aku . tepat pukul 12.01am dah birth day aku . dah lama aku tunggu . akhirnya, sampai jugak . huhu . ^_^ . tapi , aku tertanya-2 . adakah ada kejutan malam nih ? ade tak ? aku rase macam takde lha . yela kan . sape lha kita kan . :') . Awak ? agak-2 awk wish tak birthday saya malam ni ? ade tak ? o.O . kalau ade . harap sangat awak wish yang paling sweet tau . :) . tapi , kalau takde , nak buat macam mana . saya redha jela . tapi semalam kan . Saya terasa sangat awk ckp kat sy semalam . awk ckap sy ade perempuan lain lha , lpas tuh ckp "untung lah ade orang caring" . awk tak tahu sape yang saya tweet smalam . tuh kwan sekelas saya tahun lpas . tapi terserah awk lha nak percaya ke tak . hak awak kan . kalau saya ckap pun . taktau awk nak percaya ke tak . sampai hati awak cakap macam tuh semlam . saya ingat nak happy-2 jeh dgn awk . tapi awk . :( . sory lha . jatuh air mata saya semalam . terima kasih jela eyh .. sedih sgt smlm . awk off mcm tuh jeh . sempat lagi nak perli sy . tp takpe lha . sy terima awak . :') . k Lupekan . hehe . nak buat macam mane kan . so , malam ni . saya nak awk orang pertama wish birthday dkat saya tau . harap sgat lha . :) . tuh jeh sy nak mlam ni . okay lha . ckup pnjang dah ni . boley buat karangan BM dah ni . HAHA . k lha awk . selamat malam . I LOVE YOU SO MUCH  . <3 . Capital H .

No comments:

Post a Comment